Blijf jong van geest

Tim's Talk

how_to_stay_young-986865

”Nu is bij mij de situatie zelfs zo kinds gebleven dat ik samenwoon met een konijn in plaats van een vriendin,,

”Jong van geest dan geniet je nog het meest”, een van mijn meest gehoorde uitspraken deze tijden. Overal om me heen zie ik de laatste tijd veel kennissen samen gaan wonen, trouwen of zelfs kinderen krijgen. Een huisje, boompje, beestje leven als het ware en dat vaak al met een leeftijd van rond de 24 jaar. Als ik naar mezelf kijk zie ik eerder iemand van 20 dan iemand van 25. Niet dat ik er jong uitzie, hell no! Van tijd tot tijd zie ik er denk ik juist uitgeleefd uit. Kwam laatst nog iemand tegen die me op leeftijd wilde schatten, ik maakte uiteraard de fout om voor de open valkuil te gaan:

”Hoe oud schat je me dan”?

”Een jaar of 30-35”, sprak ze.
Eeeeeennnn bedankt……

View original post 595 more words

About Abeltje Quintijn

Dear Readers, fan's, lovers, etc... Strange path of my live... Wanna be me, it has to be me, I am wanna be... If you undertand what I am talking about... Don't foget it's not 'The Ego', the false self, it's real me. Good luck all my brother, sisters, etc... Keep this planet as long as possible alive. Thanking you all. Loving you
This entry was posted in acht. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

