Frikandel / Patat / Bitterballen / Kroketten

Here in Nepal not available… may MORA can introducing it?

The best mirror is an old friend.

updated: Friday, August 1, 2014 / 15:54:50

Frikandel


frikandel1
frikandel2

Patat


"patat" compilated by Enelya Lossehelin for https://premojas.wordpress.com
"patat" compilated by Enelya Lossehelin for https://premojas.wordpress.com

Bitterballen


"Bitterballen" compilated by Enelya Lossehelin for https://premojas.wordpress.com



Kroketten


"Kroket" compilated by Enelya Lossehelin for https://premojas.wordpress.com

Wim Zonneveld : “Het Dorp”


Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop een kerk, een kar met paard
Een slagerij, J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp, ik weet nog hoe het was
De boerenkind’ren in de klas
Een kar die ratelt op de keien
Het raadhuis met een pomp ervoor
Een zandweg tussen koren door
Het vee, de boerderijen
En langs het tuinpad van m’n vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dan dat ‘t nooit voorbij zou gaan
Wat leefden ze eenvoudig toen
In simp’le huizen tussen groen
Met boerenbloemen en een heg
Maar blijkbaar leefden ze verkeerd
Het dorp is gemoderniseerd
En nou zijn ze op de goeie weg
Want…

View original post 166 more words

About Abeltje Quintijn

Dear Readers, fan's, lovers, etc... Strange path of my live... Wanna be me, it has to be me, I am wanna be... If you undertand what I am talking about... Don't foget it's not 'The Ego', the false self, it's real me. Good luck all my brother, sisters, etc... Keep this planet as long as possible alive. Thanking you all. Loving you
This entry was posted in acht. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

